شرح سیستم
این نرم افزار وظیفه مدیریت فرایند خرید کالا در سازمان را از مرحله درخواست خرید تا دریافت کالا و مستندات خرید را برعهده دارد. سایر فرایندهای مرتبط مانند: فرایند انعقاد قراردادهای خرید، ارزیابی پیمانکاران، و برگزاری مناقصات نیز توسط این نرم افزار مدیریت می گردد.
فرایندهای تحت کنترل نرم افزار:
- فرایند تامین کالا
- فرایند ارزیابی پیمانکاران
- فرایند انعقاد و کنترل قراردادهای خرید
- فرایند برگزاری مناقصات
- فرایند کنترل تامین کالا با بودجه
ویژگی های بارز و امکانات سیستم:
- امکان تعریف مصوبات خرید کالا و خدمات
- امکان تعریف قراردادهای خرید کالا و خدمات
- امکان تعریف متولی خرید جهت مدیریت بر درخواست های خرید کالا و خدمات
- امکان تعریف مسئول خرید
- امکان تعریف آیین نامه معاملات و اعمال اتومات در برگه های درخواست خرید
- امکان پیگیری و مدیریت بر خریدهای راکد
- امکان ثبت استعلام های شفاهی و کتبی
- امکان مدیریت بر مناقصات
- امکان ثبت فاکتورهای خرید کالا و خدمات
- امکان صدور درخواست پرداخت براساس مستندات سیستمی و بودجه
- ارتباط سیستمی کامل با سیستم های مدیریت موجودی کالا و مدیرت وجوه نقد و بانک
- امکان ارائه گزارشات متنوع و گزارشات ترکیبی با سیستم های موجودی کالا، مدیرت وجوه نقد و بانک و حسابداری مالی
- امکان کنترل روند تسویه حساب با پیمانکاران و تامین کنندگان
بدون دیدگاه