شرح سیستم 

این نرم افزار وظیفه مدیریت فرایند خرید کالا در سازمان را از مرحله درخواست خرید تا دریافت کالا و مستندات خرید را برعهده دارد. سایر فرایندهای مرتبط مانند: فرایند انعقاد قراردادهای خرید، ارزیابی پیمانکاران، و برگزاری مناقصات نیز توسط این نرم افزار مدیریت می گردد.

فرایندهای تحت کنترل نرم افزار:

  • فرایند تامین کالا
  • فرایند ارزیابی پیمانکاران
  • فرایند انعقاد و کنترل قراردادهای خرید
  • فرایند برگزاری مناقصات
  • فرایند کنترل تامین کالا با بودجه

ویژگی های بارز و امکانات سیستم:

  • امکان تعریف مصوبات خرید کالا و خدمات
  • امکان تعریف قراردادهای خرید کالا و خدمات
  • امکان تعریف متولی خرید جهت مدیریت بر درخواست های خرید کالا و خدمات
  • امکان تعریف مسئول خرید
  • امکان تعریف آیین نامه معاملات و اعمال اتومات در برگه های درخواست خرید
  • امکان پیگیری و مدیریت بر خریدهای راکد
  • امکان ثبت استعلام های شفاهی و کتبی
  • امکان مدیریت بر مناقصات
  • امکان ثبت فاکتورهای خرید کالا و خدمات
  • امکان صدور درخواست پرداخت براساس مستندات سیستمی و بودجه
  • ارتباط سیستمی کامل با سیستم های مدیریت موجودی کالا و مدیرت وجوه نقد و بانک
  • امکان ارائه گزارشات متنوع و گزارشات ترکیبی با سیستم های موجودی کالا، مدیرت وجوه نقد و بانک و حسابداری مالی
  • امکان کنترل روند تسویه حساب با پیمانکاران و تامین کنندگان
نسخه جاری316
آخرین بروزرسانیخرداد 1401
سطح کاربریمدیران مالی/حسابداران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *