شرح سیستم

این نرم افزار به عنوان يک موتور گردش کار در کل مجموعه نرم افزارهای پارت و بصورت تحت وب طراحی شده است. قابليت انعطاف و انطباق اين سيستم با فرايندهای جاری در سازمان، آن را به عنوان ابزار کار در راستای استقرار نظام اتوماسيون اداری مالی در سازمان به کار می گيرد. در اين سيستم با تعريف چرخه گردش اطلاعات، امکان ارجاع مکانيزه برگه ها بين بخش های مختلف سازمان با رويکرد به نظام گردش بدون کاغذ (PaperLess) فراهم می گردد. همچنین این نرم افزار شامل ابزارهای جانبی مانند ارسال پیام، اطلاعیه، تقویم کاری و سیستم یادآوری می باشد.

ويژگی های بارز و امکانات سيستم:

  • طراحی يکپارچه با زير سيستم مديريت گردش کار
  • مديريت دسترسی کاربران به کارتابل
  • نگهداری اطلاعات تکميلی در هنگام ارجاع نامه ها (زمان دريافت، زمان پاسخ، شرح و…)
  • امکان ارجاع نامه ها به دوصورت خودکار ( با استفاده از زير سيستم مديريت گردش کار ) و مستقيم (توسط کاربر )
  • امکان پيگيری کليه ارجاعات از زمان ثبت نامه تا اين مرحله
  • گزارش از متن نامه به همراه کليه پي نوشت ها
  • امکان اتمام نامه در هر مرحله از ارجاع
  • سيستم پيام هوشمند برای دريافت ارجاع، پيام و زمان يادآوری
  • امکان تعريف چارت سازمانی به صورت n سطحی
  • امکان تعريف فرايند برای سيستم ها به صورت مجزا
  • امکان تعريف و يا تغيير اولويت افراد در هر مرحله
  • قابليت تعريف فرايندهای عملياتی مختل
  • امکان تعريف جانشين برای کاربران
  • مشاهده فرم های ارجاع شده به هرکاربر
  • مشاهده فرم های ارسال شده توسط هر کاربر
  • مديريت زمان توقف اطلاعات در قسمت های مختلف 
نسخه جاری316
آخرین بروزرسانیخرداد 1401
سطح کاربریمدیران مالی/حسابداران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *