ماژول هوش تجاری پارت

مدیریت یکی از مهمترین مفاهیم و اصول مطرح در تمامی سیستم های تعالی سازمانی می باشد که لازمه طرح ریزی، اجرا، نظارت و بهبود تمامی برنامه های توسعه و پیشرفت هر سازمان است.

یکی از مهمترین وظایف هر مدیر حل مساله و تصمیم گیری می باشد که انجام این موارد بدون در اختیار داشتن ابزار مناسب تحلیل اطلاعات و بدست آوردن دانش در رابطه با موضوع، خروجی مناسبی برای مدیر و سازمان مربوطه نخواهد داشت.

 

به عبارتی مدیر برای انجام بهتر مسئولیت خود نیاز به یک زیر ساخت اطلاعاتی و ارائه تحلیلهای جامع از اطلاعات سازمان خود دارد.

ما در شرکت پوپک سیستم پارت با درک این موضوع و با هدف رفع نیاز مدیران واحدها اقدام به پیاده سازی سیستم هوش تجاری (BI) همراه با سیستم های جامع مالی خود نموده ایم.

هوش تجاری پارت قدرت گرفته از هسته قدرتمند هوش تجاری مایکروسافت می باشد که توسط کارشناسان شرکت بومی سازی و بر پایه اطلاعات موجود در پایگاه داده مجموعه سیستم های مالی پیاده سازی میگردد.

با استفاده از این سیستم بدون نیاز به ماژولهای گزارش ساز پیچیده، و بر بستر یک سامانه یکپارچه تحلیل های تکنیکالی اطلاعات مختلف به شکل داشبوردهای تخصصی فرآيندها در اختیار مدیران قرار میگیرد.

نسخه جاری316
آخرین بروزرسانیخرداد 1401
سطح کاربریمدیریت ارشد/مدیران میانی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *