شرح سیستم 

این نرم افزار وظیفه مدیریت عملیات مکاتبات اداری شامل دبیرخانه، مکاتبات درون سازمانی، مکاتبات برون سازمانی، و گردش عملیات بین کاربران سیستم را برعهده دارد. سایر فرایندهای مرتبط مانند تقویم کاری، تابلوی اعلانات دیجیتال، برگزاری جلسات و پیگیری اجرای مصوبات نیز برعهده این سیستم می باشد.

لازم به توضیح است که با توجه به ماهیت سیستم این نرم افزار بصورت وب ارائه می گردد.

فرایندهای تحت کنترل نرم افزار:

ویژگی های بارز و امکانات سیستم:

نسخه جاری316
آخرین بروزرسانیخرداد 1401
سطح کاربریمدیران مالی/حسابداران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *