شرح سیستم

این نرم افزار وظیفه مدیریت فرایند فروش کالا و خدمات از مرحله ثبت سفارش تا صدور فاکتور را برعهده دارد. سایر فرایندهای مرتبط مانند اعتبار سنجی، اعلام قیمت، اعطای تخفیف، اصلاح مبلغ فروش، برگشت از فروش، پیگیری مطالبات فروش و کنترل بودجه فروش نیز توسط این نرم افزار مدیریت می گردد.

فرایند های تحت کنترل نرم افزار

  • فرایند شناسایی، طبقه بندی و اعتبار سنجی مشتریان
  • فرایند ثبت سفارش و فروش
  • فرایند برگشت از فروش
  • فرایند اعطای تخفیف و اصلاح نرخ فروش
  • فرایند کنترل فروش با بودجه فروش

ويژگی های بارز و امکانات سيستم:

  • امکان تعریف انواع تخفیف بصورت ساده، ترکیبی، پلکانی، تاریخ تسویه و براساس فرمول خاص
  • امکان طبقه بندی مشتریان و ارائه گزارشات به تفکیک آن
  • امکان طبقه بندی کالاها و خدمات قابل فروش از دیدگاه فروش و ارائه گزارشات به تفکیک آن
  • امکان تخصیص اشانتیون و جایزه
  • امکان تعریف کسورات و اضافات جهت فاکتورهای فروش
  • امکان تعریف انواع مصوبات فروش
  • امکان تعریف انواع طرح های فروش بصورت عمومی، کالاهای خاص، مشتریان خاص و …
  • امکان ثبت قرارداد های فروش و ارائه گزارشات مرتبط با آن
  • امکان ثبت برگهای ثبت سفارش، پیش فاکتور، فاکتور، متمم فروش و برگشت از فروش
  • امکان شناسایی بازاریاب و محاسبه سهم بازاریاب
  • امکان تخصیص تاریخ تسویه فاکتور و برقراری ارتباط دیتابیسی بین فاکتور فروش و فرایند دریافت در سیستم نقد وبانک و ارائه گزارشات از وضعیت تسویه، تاخیر و تجزیه سنی مشتریان
  • امکان تخصیص تخفیفات خارج از فاکتور بصورت آگهی بستانکار
  • امکان ثبت بودجه مصوب فروش و ارائه گزارشات انحراف فروش با بودجه
  • ارائه گزارشات متنوع فروش براساس موقعیت جغرافیایی (استان و شهر)
  • ارائه گزارشات مورد نیاز سازمان امور اقتصادی و دارایی
  • ارائه گزارشات متنوع از سیستم فروش و گزارشات ترکیبی بین سیستم فروش با انبار و سیستم فروش با نقد و بانک
نسخه جاری316
آخرین بروزرسانیخرداد 1401
سطح کاربریمدیران مالی/حسابداران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *