شرح سیستم
این نرم افزار وظیفه شناسایی و طبقه بندی و مدیریت اموال و دارایی های ثابت در سازمان را برعهده دارد. سایر فرایند های مرتبط با دارایی های ثابت مانند محاسبه استهلاک، تجدید ارزیابی، بیمه اموال، تعمیر و نگهداری و همچنین فرایند جمع داری اموال تحت کنترل این نرم افزار می باشد.
فرایند های تحت کنترل نرم افزار:
- فرایند شناسایی و طبقه بندی اموال
- فرایند خرید اموال
- فرایند خروج اموال (فروش / اسقاط)
- فرایند جمع داری اموال
- فرایند تعمیر اموال
- فرایند بیمه اموال
- فرایند تجدید ارزیابی اموال
- فرایند شناسایی هزینه استهلاک
ويژگی های بارز و امکانات سيستم :
- امکان طبقه بندی اموال و ارائه گزارشات متنوع براساس آن
- امکان تعریف الگوی کدینگ اموال و ایجاد اتومات کد اموال
- امکان ثبت اطلاعات تکميلی دارائيها بصورت پارامتریک و بر اساس نیاز سازمان
- امکان طبقه بندی محل های استقرار اموال و ارائه گزارشات متنوع براساس آن
- امکان ثبت خرید اموال در سیستم و برقراری ارتباط بین سیستم اموال و سیستم انبار
- امکان ثبت تغییرات ارزش اموال
- امکان ثبت و اعمال محاسبات مرتبط با تجدید ارزیابی اموال
- امکان ثبت اطلاعات تعميرات اموال
- امکان ثبت اطلاعات نقل و انتقال اموال در داخل سازمان (جمع داری)
- امکان ثبت اطلاعات فروش و اسقاط اموال
- امکان محاسبات استهلاک در بازه زمانی مورد نظر
بدون دیدگاه