شرح سیستم
این نرم افزار وظیفه مدیریت عملیات مکاتبات اداری شامل دبیرخانه، مکاتبات درون سازمانی، مکاتبات برون سازمانی، و گردش عملیات بین کاربران سیستم را برعهده دارد. سایر فرایندهای مرتبط مانند تقویم کاری، تابلوی اعلانات دیجیتال، برگزاری جلسات و پیگیری اجرای مصوبات نیز برعهده این سیستم می باشد.
لازم به توضیح است که با توجه به ماهیت سیستم این نرم افزار بصورت وب ارائه می گردد.
فرایندهای تحت کنترل نرم افزار:
- فرایند ثبت و مدیریت مکاتبات داخلی
- فرایند ثبت و مدیریت مکاتبات برون سازمانی
- فرایند ثبت و پیگیری صورتجلسات
- فرایند اطلاع رسانی عمومی در سازمان ( تابلو اعلانات دیجیتال )
- فرایند گردش مکاتبات بین مسئولین مرتبط
ویژگی های بارز و امکانات سیستم:
- امکان ثبت و طبقه بندی مکاتبات درون سازمانی
- امکان ثبت و طبقه بندی مکاتبات برون سازمانی
- امکان تعریف روندهای گردش کار
- امکان تعریف جانشین در روند اجرای کار
- امکان گزارش گیری از مکاتبات ارجاء شده به جانشین و آخرین وضعیت آن
- امکان ارسال پیامهای گروهی
- امکان تعریف تابلو اعلانات دیجیتال
- امکان ثبت و پیگیری صورتجلسات
- امکان تعریف وظیفه و ثبت اقدامات انجام شده جهت هر وظیفه
- امکان گزارش گیری های متنوع از سیستم
بدون دیدگاه