شرح سیستم
این نرم افزار وظیفه ثبت اطلاعات پرسنلی، احکام کارگزینی و محاسبه حقوق و دستمزد، مالیات و بیمه حقوق را برعهده دارد. دراین نرم افزار با توجه به تغییرات گسترده در نظام پرداخت حقوق در ايران، سعی شده است تا حد ممکن به صورت پارامتريک و قابل انعطاف طراحی شود.
فرایند های تحت کنترل نرم افزار:
ويژگی های بارز و امکانات سيستم:
- محاسبات حقوق و دستمزد و تهيه گزارش های متعارف مورد نياز
- محاسبات عيدی پاداش
- محاسبات تسويه حساب کارکنان
- کنترل کارکرد کارکنان (کارکرد، مرخصی ها، تاخيرها، غيبت ها و…)
- کنترل وام ها و کسورات
- طراحی پارامتريک جهت انطباق با تغييرات نظام پرداخت حقوق
- امکان ثبت و نگهداری اطلاعات پرسنلی کارکنان و ايجاد پرونده ديجيتال از اطلاعات
- امکان صدور قرارداد های کارکنان
- امکان صدور احکام کارگزينی
- امکان جابجایی پرسنل بین مراکز هزینه در بین ماه بدون تغییر در حکم کارگزینی
- امکان جابجایی پرسنل بین کارگاه های بیمه در بین ماه بدون نیاز به تغییر در مبانی و احکام کارگزینی
- امکان هزینه یابی
- ارتباط با دستگاه های کارت ساعت
- امکان طراحی سند حسابداری بصورت منعطف و پارامتریک و با سهولت
بدون دیدگاه