شرح سیستم

این نرم افزار وظیفه ثبت اطلاعات پرسنلی، احکام کارگزینی و محاسبه حقوق و دستمزد، مالیات و بیمه حقوق را برعهده دارد. دراین نرم افزار با توجه به تغییرات گسترده در نظام پرداخت حقوق در ايران، سعی شده است تا حد ممکن به صورت پارامتريک و قابل انعطاف طراحی شود.

فرایند های تحت کنترل نرم افزار:

ويژگی های بارز و امکانات سيستم:

  • محاسبات حقوق و دستمزد و تهيه گزارش های متعارف مورد نياز
  • محاسبات عيدی پاداش
  • محاسبات تسويه حساب کارکنان
  • کنترل کارکرد کارکنان (کارکرد، مرخصی ها، تاخيرها، غيبت ها و…)
  • کنترل وام ها و کسورات
  • طراحی پارامتريک جهت انطباق با تغييرات نظام پرداخت حقوق
  • امکان ثبت و نگهداری اطلاعات پرسنلی کارکنان و ايجاد پرونده ديجيتال از اطلاعات
  • امکان صدور قرارداد های کارکنان
  • امکان صدور احکام کارگزينی
  • امکان جابجایی پرسنل بین مراکز هزینه در بین ماه بدون تغییر در حکم کارگزینی
  • امکان جابجایی پرسنل بین کارگاه های بیمه در بین ماه بدون نیاز به تغییر در مبانی و احکام کارگزینی
  • امکان هزینه یابی
  • ارتباط با دستگاه های کارت ساعت
  • امکان طراحی سند حسابداری بصورت منعطف و پارامتریک و با سهولت
نسخه جاری316
آخرین بروزرسانیخرداد 1401
سطح کاربریمدیران مالی/حسابداران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *